søndag den 25. juli 2010

Bryllupskort nr. 3

Så kom nr. 3 i rækken... Håber ikke, I er ved at være trætte af bryllupskort- for der kommer desværre flere!!
Til dette har jeg brugt samme stempler, som på det første bryllupskort- whiff og joy- som jeg har maskeret sammen og malet med distress reinkers. Jeg malet først og fandt mønsterpapiret bagefter, men synes det passer perfekt, med den røde og blå farvekombination- det er forresten fra maja Design.
Den store hvide blomst husker jeg ikke hvor kommer fra(!), men de andre blomster er fra hobbyhimmelen. De har alle fået lidt stickles glitter, og alle blomsterne på stempelaftrykket har fået et lag med glossy accent. Den nydelige blonde, har jeg købt i en stofforretning, som havde ophørsudsalg, så den fik jeg billigt;-) Ellers har jeg brugt halvperler og revet og sværtet kanterne med fluid chalk- chestnut roan.
Kortet er et stafelikort- en foldeteknik jeg er faldet pladask for! Tekststemplerne er fra kort og godt.

2 kommentarer:

  1. Hej Henriette!
    Jammen om ikke det var dig!
    Har været rundt i din blog, og her er der meget fint.
    Kan rigtig godt li' din baggrund, dejlige farver.
    God week-end
    klem fra Dorte

    SvarSlet
  2. Hej Henriette!
    De røde blomster på mit magnolia julekort er Prima:712358 Prima: Holiday Poinsettia - CALYPSO TIN 69,– købt på Bikuben-sakset fra min ordreseddel.
    God søndag.
    klem Dorte

    SvarSlet