mandag den 5. juli 2010

Bryllupskort nr. 1

Endelig et nyt blogindlæg! Jeg har ikke haft tid før nu, for jeg har været nødt til at koncentrere mig om mine sidste eksamener, så nu kan jeg sænke skuldrene og officielt kalde mig bioingeniør:-)!! Håber at jeg får mere tid til at blogge nu jeg "bare" arbejder 8 timer om dagen...!

Jeg har haft en masse bestillinger på bryllupskort den sidste tid, så tror der bliver bryllupskavalkade her på bloggen....

En rigtig god veninde blev gift for en måneds tid siden, så jeg måtte jo prøve at lave et fint kort til hende/dem:-)

Jeg har maskeret 3 stempler sammen fra Whiff of joy, og malet dem med distress reinkers. Alle blomsterne har fået et lag med glossy accents, som giver en god effekt. Det absolut nydelige papir er fra Maja design og blomsterne fra hobbyhimmelen.

Det smukke tekststempel er fra Kort og godt og hjertepuncheren er fra Martha Stewart. Derudover har jeg brugt halvperler, sommerfugl fra Karen Marie klip og pins fra Whiff of joy.
(Beklager billederne er så dårlige- men vores kamera er gået i stykker, så jeg måtte bruge mobilen:-(..... )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar