lørdag den 11. februar 2012

Tøff og kul...

Fandt nogle billeder af nogle kort jeg lavede sidste år. Da var det vel på tide at de blev lagt ud...!
Konfirmationskortet er lavet på bestilling fra en kollega.

I venstre hjørne har jeg stemplet "tøff og kul" ellers har jeg ikke pyntet så meget, for jeg tror ikke det tiltaler en 14-15 årig dreng!


Første gang jeg så denne type kort var på Dortes blog, og fik med det samme lyst til at prøve selv.

Jeg har lavet en tag til at skrive en hilsen på.

Her er der plads til pengesedler.


Materialer

Stempler: Stempelglede, Kort og Godt
Mønsterpapir: Pink Paislee, Pion Design- billede
Dies: Spellbinders
Andet: knapper, brads, snor

1 kommentar:

  1. Det ser rigtig godt ud den måde du har lavet dit skrå easel kort på.
    Jeg skal ha konfirmation i maj (den mellemste af drengene), har du gode tips til indbydelser.
    klem fra Dorte
    Ikke så værst at vågne op til en gevinst (SC) ;)

    SvarSlet