søndag den 12. februar 2012

Jente konfimant

Her er endnu et konfirmationskort som jeg tror, jeg har lavet til en kollega. Jeg har brugt målene til dette z-fold kort fra bladet "Ett trykk", og synes denne type kort er vælde sjove og anderledes at lave.

Jeg har ikke pyntet så meget på forsiden, for jeg synes papiret er så flot og dekorativt i sig selv.
Er teksten ikke bare flot?!

Skrivefelt i midten.


Jeg har bare brugt ét møsterpair, men jeg har anvendt begge sider på det.

Udfordringer

Paper Sundaes: # 107- sundae bar(blue, pearls)

Materialer

Stempler: Kort og Godt, Stempelgleder
Mønsterpapir: Maja Design, Hobbyhimmelen(billede)
Blomster: Prima-grøn, Hobbyhimmelen-rosa
Dies:Spellbinders
Punch: MS- edge+sommerfugl
Andet: Hobbyhimmelen-charm, Panduro-halvperler

1 kommentar:

  1. Very pretty card. thanks so much for joining in our Sundae Bar Challenge
    Hugs Julie P

    SvarSlet