lørdag den 21. januar 2012

God lørdag alle sammen...

Dejligt med weekend ikke sandt?!? Jeg tilbragte fredag aftenen sammen med nogle fantastisk kreative damer på Hobbyhimmelen. Som sædvanlig fik jeg ikke gjort nogen ting, men et fødselsdagskort til min "lille" *snøft* dreng blev det da til!


Jeg tror ikke jeg har malet et stempelmotiv på et års tid, men pludselig fandt jeg inspirationen til at begynde igen- og det var sååå godt! Så ham her Henry er malet med Distress Reinkers. Mon der skal bages muffins til Theodors fødselsdag...?!?


Fantastiske kule og farverige knapper!


Har pladseret Henry på limpuder for at alt ikke skulle blive helt fladt.
Er bogstaverne ikke bare lækre?!

Udfordringer
Sketchy Colors: # 100- skitse
Papirdokkene: #19- noe gammelt og noe nytt(knapperne er fra gamle gemmer, og bogstavdiesen er nykøbt- igår!)



Materialer


Mønsterpapir: Papirgleder
Stempler: Whiff of Joy
Pynt: Knapper- venligt doneret af Ann Kristen:-), tag fra Hobbyhimmelen, og scrappers floss
Dies: Tim Holtz- Vintage Marked Alphabet,
Spellbinders

3 kommentarer:

  1. Så festlig et guttekort! Morsomt motiv og tøft med knappepynten :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlet
  2. For et herlig motiv du har brukt på kortet ditt... nydelig fargelagt!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene, lykke til!
    Angella

    SvarSlet
  3. Kjempeflott barne kort. Herlig motiv.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlet