fredag den 16. september 2011

Kommodekort

Livstegn!!! Det er jo ikke nemt at få tid til både hobby og familieforøgelse, men endelig ser det ud til at hobbyglæden er vendt tilbage, så nu håber jeg, at jeg kan få lagt flere projekter ud på bloggen.
Efter inspiration fra Ett trykk, har jeg prøvet mig på mit første kommodekort:-) Det var SÅ sjovt at lave! Desværre har min bedre halvdel ikke taget et billede fra siden, så man bedre ser hvordan kortet er foldet, så det må blive en anden gang.

Papirene er restene fra forrige kort, og den lille engel er fra et klipark fra Hobbyhimmelen.

Indersiden af kortet syntes jeg var vanskelig at pynte, så det blev ganske enkelt, men det gør egentlig ikke noget når kortet har så speciel en form.
Tekststemplerne er fra Stempelglede og båndet er fra Panduro.

Igen en enkel bagside med mit persolige stempel og en QuicKutz swirl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar