mandag den 14. marts 2011

Så blev det endnu et Magnoliakort!

Så her kommer Magnoliakort nr 2! Lavet på sidste træf på Hobbyhimmelen og med den fart jeg havde på, var dette det eneste jeg fik lavet!

Har brugt mønsterpapir fra Magnolia og et afrevet stykke bølgepap med Crackle Paint. Satin båndet tror jeg er fra Stoff og stil og sommerfuglene fra Karen Marie klip.

Hun er altså bare sød, den lille dame med hjerterne;-) Selvfølgelig farvelagt med Distress ink Reinkers. Begge blomster er nyindkøbte fra Hobbyhimmelen og charmsene er fra Whiff of Joy.
Begge stempler er fra Stempelglede, men det første er lånt af Camilla, som var meget højgravid på træffet;-)

Tror også jeg må investrere i denne stempelplade;-)! Puncheren fra Martha Stewart har jeg fået af min skønne lillebror i julegave...

Fint stempel ikke...;-)?!

Udfordringer:

4 kommentarer:

  1. Sier du ifra hvis du ser den stempelplata på Hobbyhimmelen? Den står på mi ønskeliste også! :D

    Nydelig kort du har laget. Likte veldig godt fargene du har brukt.

    SvarSlet
  2. Lækkert kort Henriette. Tilda er utrolig sød.Jeg elske de ark fra Maje Design. Det var lige før jeg fælede en tåre første gang jeg klippede i dem. Godt at de nu kan fåes på HobbyHimmelen.
    klem fra Dorte

    SvarSlet
  3. Tak for hyggelig kommentar. Her finder du tut til twisted easelkort http://debbiesstampingcorner.blogspot.com/2011/02/twisted-easel-card-tutorial.html
    Eller bare google "twisted easel card tutorial" Du finder også video på youTube.
    klem Dorte

    SvarSlet
  4. Beautiful card thanks for joning us at Alphabet Challenge this week.

    SvarSlet