søndag den 11. juli 2010

Bryllupskort nr. 2

Min svigermor bestilte 3 bryllupskort tidligere i sommer, og her er det første :-) Fordi 2 af dem skulle være til samme brudepar, skulle de helst være forskellige- stort problem for mig, som dermed måtte ud og købe nye stempler... ;-)!!!!

Dette blev et criss cross kort, og det var første gang for mig :-)

Hjertestemplet er fra Stempelglede, hvor jeg har embosset og klippet det midterste hjerte ud, og plasseret det på limpuder for at få det lidt tredimensionelt. Tekststemplet er fra en stempelplade fra Kort og godt med utrolig mange smukke og anvendelige bryllupsstempler, så den kan anbefales!
Alle blomsterne, perlerne og den brede blonde er fra Hobbyhimmelen. Sommerfuglene er fra Karen Marie, og de romantiske charms er fra Whiff of Joy. Jeg tror nok, at papiret er fra Majas design...
Kortet indeni blev enkelt med samme hjerte som udenpå- stemplet som vandmærke med endnu en smuk tekst fra Kort og godt.

Bagsiden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar