mandag den 23. januar 2012

Til en lille prins

Jeg må sige, at jeg er imponeret over egeninsatsen her! Tror aldrig før jeg har blogget så meget. Det er åbenbart effektivt at være i permation...! Eller så er det Dorte som har gjort mig hægtet på udfordringer;-)!

Denne gang har jeg lavet et nyfødtkort til en dreng.

Blonderne på vognen og blomsterne har fået lidt stickles- diamond.

Lillegutten her er malet med Distress Reinkers- og farverne passer jo perfekt til mønsterpapiret!

Får altså en klump i halsen når jeg læser dette utrolig søde stempel...

Nydeligt stempel ikke sandt?!


Udfordringer

Jeg har brugt denne skitse # 46 fra Nordsalten hobbyklubb



Kort O Mania: udfordring # 55- søtt som sukker
Chocolate, Coffee & Cards: #4- glitter latte
Stampin' for the weekend: challenge 24- out with the old

Materialer

Mønsterpapir: FabScrap
Stempler: Hobbyhimmelen(tekst), babyen i barnevognen har jeg lånt, så jeg ved ikke hvem som har lavet det!
Blomster: Prima(grå), Hobbyhimmelen(hvid rose)
Pynt: Blonde fra Stoff og Stil, bånd fra ?, tag fra Kaiser Craft
Dies: Nellie Snellen
Punch: MS(blade)

8 kommentarer:

  1. Utrolig fint kort og fine ord på stemplet! :)

    Små smil fra Sandra

    SvarSlet
  2. Such an adorable baby card! I love the image you used and the distressed ink edges, very pretty! So glad you played along with us at CC&CC. Aloha, Joanne.

    SvarSlet
  3. Å - dette var skikkelig flott. Likte dette veldig godt. Søtt motiv. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlet
  4. Et herlig kort. Tusen takk for at du deltar på hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem, Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Gorgeous card, thanks for joining us at Chocolate, Coffee and Cards!

      Slet
  5. Dette var lekkert. Så fint motiv, og duse farger du har brukt. Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

    SvarSlet
  6. Utrolig herlig kort dette her med et helt nydelig tekststempel som man virkelig får klump i magen av å lese. Tusen takk for at du deltar hos Kort o Mania. Hilsen Kirsten.

    SvarSlet
    Svar
    1. helt nyyyydelig, og tekstemplet er rørende og flott! søtt og flott kort til en liten drenge :D
      takk for at du deltok på vår utfordring 55 hos kort o mania!
      klem fra linda s l

      Slet