tirsdag den 27. september 2011

Gavepose

Julestemningen har ramt mig, men det var måske på tide, hvis man skal nå at få lavet alle julekortene inden december!

Her har jeg lavet en gavepose til lidt julesnadder, og jeg har brugt de utrolig nydelige juleark fra Pion. Jeg tror ikke, jeg trænger at købe andre juleark, for mønsterarkene sammen med kliparkene giver uendelige muligheder.
Julerosen fra Magnolia har jeg lige handlet og den blev en favorit med det samme! Sådan en enkelt blomst gør meget ud af sig, så da behøver man ikke så meget andet pynt.
Charms fra Kuttut og bånd fra Panduro.


Bagsiden med tekst fra Kort og godt, stemplet på en tag fra Spellbinders. Teksten foran er forresten også fra Kort og godt.

Det er jo lidt vanskeligt at skrive en hilsen på en pose, så derfor har jeg lavet en lille lomme med en tag i- denne kommer også fra et Pion ark.

I bunden har jeg pladseret mit personlige stempel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar